Jobb helg

Igår va jag till Annika och kollade på film, New moon. Så jävla bra!! Älskar dom filmerna.
Så de vart lite sent i säng ändå, inte så bra. Men men får hoppas de går bra idag ändå. Ska ju ha körlektion om en timme sen jobba 12-21,30 ungefär. Sen blir de då sova så man tar sej upp imorgon, öppnar då. Jobbar 9,30-18,30 då. Sen så ska jag troligtvis ut å köra lite bil med pappa. Sen på söndag så jobbar man 12-21,30 ungefär igen. Man kommer vara lite seg. Undra om de kommer vara mycke ihelgen lr om de blir rätt lugnt. Men tror de blir som lite.
Sen måndag då läre jag plugga till körkortet. Ska börja plugga tillsammans med en. Se om man får in allt bättre då kanske. Lär ju som märkas.

Fy fan va trött jag är. Vill lägga mej å sova men går ju som inte. Lr jo en mini stund men då lär man ju inte hinna sömna till för ens man väl ska upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0