Katastrofal morgon!

Vilken katastrofal morgon! Fy fan säger jag bara. Hahaha. Hoppa upp 10 lver 6 å va fruktansvärt trött. Satte mej i duschen en halvtimme, men piggna inte till så jag gick å la mej en stund till och vila ögena. Halv 8 klev jag upp, klädde på mej, sminka mej och cykla iväg till körskolan. Helt förströd när jag kom in. Micke sa att jag såg mer död än levande ut. Så fruktansvärt överdrivet trött.
Satte mej i bilen och körde. De gick faktiskt hyfsat bra. Mycke mycke mycke bättre än jag föväntat mej. Redan börja jag göra rätt ordning andra gången jag kör. Växla rätt ordning och tröck på bromsen innan kopplingen.
Men sen blev jag bara trttare och tröttare. Allt jag gjorde blev fel. Varenda korsning blev de fel ungefär på slutet. De va kaos i mitt huve. Funka inte fr 5 öre.
Så vi ska nog boka om mina lektioner till serare ist å inte ha dom redan 10 över 8. Så nästa gång ska jag försöka göra att på ett mjukare sätt. Får hoppas de går bättre då.  Värre kan de knappast bli.

När jag kört klart så cykla jag till jobbet å oppas på att dom va tideig så jag kunde ta ut pengar. ville ju nte bara gå in när ingen är där. Skulle kanske se mysko ut. Så satt där å vänta i ½ timme men ingen kom. 5 i halv ringde pappa och han va nere på Ljusdal å erbjöds sej att komma dit med 30 kr i mynt som jag behövde. Dom skjutsa mej och jag fick äntligen sola. Va välbehövligt. Evigheter sen sist. Riktigt skönt å man kände sej aningen bättre.

Sen gick jag mot jobbet för att hämta cykeln å ta mej hem. Då mötte jag pappa å lillebror igen=) Så dom skjutsa mej till jobbet. Sen vart det hem och duscha å ner å jobba 10 timmar. Seg som fan va man men gck bra ändå. Jobba ju med Sofie=)
Å Lars fråga om de inte dög å jobba med han? =P haha. För när jag hörde att hon jobba kväll åxå så blev jag jätte glad. Han skämta ju bara. Han vet att jag tycker så sjukt bra om Sofie. Tycker om alla där men Sofie ja hon är de alltid så skojj å jobba med. Man kan inte vara på dåligt humör uppi henne. Är man de så försvinner de på en gång. Helt underbar tjej=)

Hade tänkt övningsköra imorgon kväll å men blir inte så=( Lite synd för annars hade jag kunna träna på de jag håller på med på körskolan men jag ska nog jobba längre imorgon. Så jag vetti tusan när jag ska lyckas köra nästa gång.
Jobbar kanske även nästa helg å plus så han jag ju ännu nästa helg å som jag jobbar. Å papps är ju bara hemma på helgerna. Men men. Kanske kan köra nå med mamma.

Näe nu ska jag ta å se en film lr sova direkt så jag orar med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0