Mina tankar är hos er

Mina tankar är hos er. Beklagar verkligen sorgen. Vet hur de känns, de är jätte jobbigt men hon slipper lida längre.
Finns här för er<3

Önskar man på nått sätt kunde få träffa dom man misst, iaf en gång till. Men tyvär går de ju inte men önskar ändå. Saknar er så sjukligt, tänker på er varje dag. Finns så mycke jag skulle vilja säga, göra men de går inte. Ni är borta, borta för alltid. Kanske vi syns när jag dör, vem vet?

Hade körlektion idag, gick käpprätt åt helvete! Blir bara sämre och sämre ja. Höll på krocka med en lastbil å. Illa! Blir för nervös när jag kör på körskolan så allt blir knas. Saker jag gör bra när jag kör med pappa går åt helvete på körskolan. då funkar inget, blir fel hela tiden.

Sen skynda jag mej hem, slängde in tvätten i torktummlarn och ner på station. Jag och Annika hoppa på  bussen som blev en aning försenad pga brända lameller. Satan va de stank och tillslut gick de inte att köra så vi fick sitta ett bra tag å vänta på en ny buss som kunde köra oss resten av biten till Hudik.

Vi va as hungrig och gic raka vägen till donken. Sen iväg å kolla i lite affärer. Köppte 2 linnen, 3 trosor, 1 jacka, mascara sen fika vi men hade kunna skippa de för helvete va mätt man vart.
Sen iväg till bussen och hem till Ljusdal. Köpte en sallad och åkte å hjälpte mamma lite sen hem till datan, hämta in tvätten och snart ska jag ta mej en liten promenad.

Se om dom är kvar på jobbet när jag är ute. Hämta nya schema så jag kan boka mer lektioner.

ÄR riktigt imponerad av hur snabbt mitt ansikte blev bra. För en vecka sen såg jag hemsk ut och nu är allt borta. Nu är jag bara lite torr i hyn. Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0