Nu är de krig!

Nu jävlar är de tävling! =P Å ja Nadde jag tvälar i de här. För att vi ska bli mer pushad att kämpa å lyckas.

De har vare jämt nu 2 veckori rad för oss. Förra veckan stog vi båda still på vikten men den här veckan hade vi båda gått ner ett kg. Alltså va det ingen som fick priset den här lr förra veckan. Så dom hamnar i potten till nästa vecka. Å eftersom de är en månad som gått nästa vecka sen vi började så blir de lite extra i potten.
Så nu har man att käpa för att vinna 5 trisslotter och ett presentkort.
Å man vill ju knappast förlora å behöva betala de till den andra så nu är det bara å kämpa. Å man blir ju peppad när man hör hur duktig pappa har blive. När mamma å jag började med de här så va de han som blev värst. Han cyklar, springer, går, armhävningar, situps. Hade gått ner 2 kg för nån vecka sen. Nu har jag ingen aning.
Men han verka blev väldigt peppad när han hörde hur vi skulle göra.

Jobbar bara idag sen är jag ledig imorgon och de ska bli riktigt skönt. Få vila lite grann men de kommer jag inte göra ändå. Har fullt upp imorgon. Tvätta, städa, plugga, teorikväll. De va den dagen. Men är ledig på torsdag igen och kanske lördag, söndag, månda, tisdag. Vet inte när jag får reda på om jag ska jobba helgen lr inte.
Skulle vilja veta så jag kan planera jag. Fast jag hoppas vertkligen på jobb.
Tok behov av timmar och jag är helt pank så jag kan inte göra något alls. Har inte ens råd att köpa en mjölk.
Så då är det bättre att jobba och fördriva tiden tills lönen kommer.

Oj nu börjar klockan bli mycke. Bäst jag klär på mej å cyklar ner å jobba. Börjar om 35 minuter och jobbar till stängning=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0