Trodde jag skulle drunkna =P

De här jobbar psset gick fort. Hela tiden kom de folk, rulla på hela tiden men va inte mycke. Han inte göra nå för ens sent typ. Så vart inte klar för ens kl 10 ikväll. Å en stund innan stängning kom en kille in. Satan vilka ögon han hade. Jag kunde inte sluta titta å han bara titta tillbaka och log/flina. Fy satan vilka fina ögon!

Ska lägga mej å se på tv en stund innan jag lägger mej. Sen imorgon bitti ska jag ha min första körlektion i mitt liv. Läskigt. Gruvar mej lite grann. Har bara kört 2 gånger sen i somras å då fick jag inte ens köra men visste inte att mitt tillstånd hade gått ut då.

Önskar mej lycka till och håll tummarna=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0