Uppe med tuppen


Städar å donar den här tiden=P Kl 6 ringde e kompis å ville att jag skulle komma å dricka öl men nja. ´Mer än totalpank, minus på konto och har 1 öl här. Men blev jätte pigg iaf, satte igång en film men pausa den lika snabbt. Hoppa ist upp och börja ta red på tätt. hängt in allt i garderoben och nu börjar de ju snart se vettigt ut här.
Hur skönt som helst.
Väntar även på att mamma å pappa ska ringa men dom lär ju tro garanterat att jag söver. Fast dom skulle ringa å vecka mej innan dom skulle åka så jag  hinner göra mej i ordning innan. Men tror inte dom törs göra de än.

De är så skönt å hoppa upp så här på morgonen, höja volymen. Man blir på så bra humör och MYCKE MYCKE piggare kan jag löva. undarna hårar så väldgt å dåligt med plats i bilen. Hade villa haft med dom Till Örnåsen ja. Fast visst jag vi bestämde oss att vi bara skulle åka över dagen.
Få man se vad som händer sen då. Inga pengar så jag kan göra nå och alla lär ju festa ikväll.

Jag

Fan va drygt de va å inte kynna skriva med högra pekfingret, skar mej igår lite grann. Öm som fan.

Måst fan leta reta på sladden mellan förstärkare och datorn så jag slipper lyssna på lilla datahögtalaren. Värdelöst!!!

Bäe nu ska jag fortsätta dona på här så jag får komma hem till en nystädad lägenhet sen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0