Stort behov av päningar nu!

Ställde klockan på 07,30 i morse. Ska ändra min dygnsrytm. Men va nära på att hoppa upp tidigare. Låg vaken å inte kunde sova. Hur skönt som helst att vakna tidigt. Man blir så jävla mycke gladare och piggare.
Började på en gång att diska sen gick in på bärget under sängen. mängder med saker som jag slängt in där och saker har ramlat ner å va kaos. Inte helt klart men i stort sätt.
Sen tog jag ut alla skor och städa där dom stått. Inte så lätt att komma åt.

Mina skossingar!

Sen tänkte jag att jag skulle rengöra mina gamla DC skor som jag hela tiden använder nu för dom flesta får jag sakvsår av i perioder. Så de vart lite skillnad. Vim är super hyper bra till att rengöra vita skor.

Skor rengörs!

Sen vart det städalite i garderoben.  Satt in 2 till hyllor. Skit bra=) Så nu fårjag mer plats för kläderna. Trevligt som fan. Ska göra om resten å men inte idag. De hinner jag inte.
Börjar ju jobba om 2 timmar, så läre ta å slänga mej i duschen om en stund å se om jag ska käka nå. Börjar bli så sent så tror jag hoppar de å käkar senare bara ist. Kanske gör mej en till proteindrink ist. Ska försöka börja med att äta frukost, lunch och middag. Är as dålig på de men ska försöka. Iaf häva i sej en proteindrink.

För nu jäklar ska jag gå ner! Dumt att jag va sjuk i helgen. Orka jag ju inte med nån träning men nu så. Får se hur trött/pigg man är när man slutar ikväll. Kanske blir 1-2 varv runt kyrksjön. Men läre komma ihåg att pumpa cykeln lite grann bara. Men tycker inte alls om mammas cykel. Den kan sno 1-2 varv inte allt för kul när man ska över övergångställ å de är bilar där. Men men. Å snart blir jag utan cykel å=( Hon vill väl ha tillbaka sin snart å jag vägrar kosta på min nya däck. Den är ju knäpp med växlarna å ja jag tycker inte alls om den. Skulle hitta nån billg cykel. Någon som har och vill sälja till mej billigt? Hör av er isf.

ÄR så jävla sugen på fruktsallad. Men har inget hemma. Surt!=(

Skicka sms på deklarationen idag å=) Längtar tills de kommer. De och semesterersättning samtidigt ungefä. Fy fan! Hihihi. Skuter kanske upp semesterersätningen ifall jag vill ta ut semester senare åxå. Visst jag behöver till körkort och betala tillbaka till mamma å pappa men vill få de till att ordna sej ändå. Har sagt att jag kan jobba 2 helger, ledig en i sommar. Blir ju mer pengar och han slipper ta in mer folk. Är verkligen stort behov av pengar nu känns de som.
På onsdag börjar ju min första körlektion fast visst dom 5 första är ju gratis. Är nyfiken på hur många jag kommer behöva. När pappa kommer från dalarna på torsdag ska vi ut å köra lite å träna.
Men sen så fort jag får lön ska jag ställa på min bil å de kostar ju lite, vet itne om den behövde besiktas än men blir ju lite när man inte har nån hög lön.
Sen så är de Risk 1 utbildning för 700 å sen allt som ska betalas för körkort. Kommer som bli lite.
Är i stort behov att köpa nya skor. Vill både ha nya DC skor och stövlar och lite olika som juag kan ha i sommar.
Skulle behöva köpa kläder, skivor så jag kan tömma datan lite, gym kort, cykel, behöva köpa nyttigare mat.

Sen är de mängder saker jag vill ha.
Platt tv, nytt ljud, snowboard, större lägenhet, ännu ännu mer skor och kläder, ett wii, göra om ljudet i bilen (de är bra nu men vill byta ut diskanterna och sätta in 2 högtalare till tror jag de blir), skulle mer än behöva lacka bilen, tona rutorna, vill ha babyrosa klädsel i den, vill ha en riktig kamera (ingen vanlig digetalkamera, de har jag redan).

Näe om man ska ta å göra sej i ordning och kanske dona på lite mer här innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0