Kämpa kämpa kämpa!

Satt på Finess i 2 timmar med Annika och hennes kompis. Trevligt och gött=)

Nu har jag slängt in en tvättmaskin så blir bara en till sen. Såg att vi fått ny torktummlare å=P Kunde behövas. Verka som allt skulle rasa ihop där nere. Iaf 2 saker av 3. Å fröken P bokar fortfarande 3 dagar i veckan. Smart tjej de där. Hmmm. Har bokat tvättstugan en dag i veckan när jag är ledig så långt mitt jobbschema räcker så man har någon chans att tvätta. Hopplöst annars.
Önskar jag hade en egen men har ju inte ens i närheten råd att köpa. Nu är de ju körkortet som gäller. Å skulle behöva ett gymkort å men de får vänta någon månad. Annika sa att jag skulle börja träna med henne där. Men så fort jag köper kort så=)

Jag 15 april 2010

Nu ska jag ta å plugga massa körkortsgrejs så de är klart till ikväll. Är så trött så jag skulle kunna somna men måste måste måste plugga till de här nu. Nu ska jag fan kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0