Inte vann ja!

Har vare och sagt hej då till Toffe. Den 8 åker du. Kommer sakna dej som fan vännen.
Men jag vet att du mår så mycke bättre där. Vill inte att du åker men om de är ändå sättet för att du ska lyckas må bra så vet du att jag stöttar dej. Du vet att jag sa de förut när du vahit till mej. Vi hade ett långt prat. Du vet att jag alltid finns här för dej<3
Men så fort du fått ordning på allt där å jag har pengar så ska jag komma å hälsa på dej. Hur jag nu ska våga flyga dit alldeles själv men vill ju träffa dej.
Den här gången fick jag iaf chans att säga hej då. Förra gången skrev jag till dej på msn för du svara inte på telen, vi hade sagt att vi skulle hitta på nån dag, jagfråga om i skulle ta de imorgon, då skriver du att du flyttat till ett annat land.
Hoppas du får de bra där fast de vet jag att du får. Vet hur bra du trivdes där och hur du mådde där.


Har vare hyper extrem på att uppdatera här å ska försöka skärpa mej men har vare så trött senaste dagarna så har verklligen inte orkat lr han nån lust.
Har mest lega i soffan å kollat på barnfilmer.

Men hade en sjukt rolig påsk. Onsdagen åkte jag till Hennan, fyrhjuling med lillebror. På torsdan vart de Ljusdal med lillebror och Felix. Hämtat mitt lamm som jag köpt, Felix köpte besin sen hem och åt på folketshus sen hem till mamma å pappa. Tog ett bad sen bar det av till Peter på fest. Dom lr han iaf hade tänkt lägga sej den tiden egentligen men så vart de då inte=P Massa dans och sång. Klockan halv 4 gick man och la sej. 4 st i sängen och 4 i soffan. Lite trångt men sov ju bara en halvtimme innan man klev upp så.
Då vart de dusch och frukost sen ut på isen till något annat trevligt gäng=) Hade as trevligt jag. Kom vi dit å förstörde=P Dom tyckte att tjejer och långfreda inte hör ihop. Så vi va enbart 3 tjejer på isen bland alla killar.
Men skojj som fan.
Sen vart det efterfest hos Peter där de dök upp ännu mer folk=)
Sen skulle alla upp på berget men jag åkte hem något jag ångra direkt. Tänkte att jag måsta va lugn för att jag skulle jobba dagen efter, men de hade vare för jävla kul.
Men vart sängen ist. Somna riktigt snabbt. Vart lite sliten. 21 tmmars drickande med ½ timmes sömn emellan.

På söndan vart de fest igen efter jobbet. Då ba det av till Hedsta. Jag, Färne, Skoglund och Lillman. Sen gick vi ner till lite folk. Trevligt trevligt.

Förlorade iaf den här veckan på viktminskartävlingen. Men de visste jag redan att jag skulle göra. Långfreda med alkohol sen igen plus svullning å mamma har lega hemma sjuk å äte dåligt.
Men ska vinna sen.
Tränade lite ikväll. Kunde ju inte va sämre=P Hon skicka på facebook att hon gått ett varv runt byn så jag lära ju göra nå jag å.

På måndag börjar jag gå på teorikväll å. Så hoppas på att mitt tillstånd kommersnart så kanske jag får de där kortet nångång.
Vart sist i familjen. Nu har alla utom jag. Lillebror fick sitt i onsdas.

På lördag blir de kanske Boda Borg å. Kul som fan. Fyller ju år då och vill hitta på nå. Säg till om ni vill följa med. Desto fler desto roligare. Sen blir de nog krogen. Har inte planerat nå å inte bjude hit nån lr nå.

Sitter å lyssnar på Ken Ring och funderar på om jag ska gå å lägga mej lr om jag ska se film. Vill inte va uppe så länge så jag inte vaknar för ens mitt på dan men känns som jag inte kommer kunna sova.

Kommentarer
Postat av: Nadde

Vadå Lamm??

2010-04-07 @ 20:24:40
Postat av: Linda Bäckman

Ett lamm! Bähhh bähhh du vet! Fast lite död å flådd å skuren å fryst! Mat!!! Mums=D Gött med lamm=D

2010-04-07 @ 23:22:49
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0