De går framåt

Vakna i morse och tänkte skicka ett sms till chefen om arbetgivarintyget han skulle fxa åt mej till idag. Ser jag kl och jävlar kl va 20 i 11. Jag kastar mej upp ur sängen, på med kläderna, borsta tänderna, bort med smink som är kvar under ögonen å iväg ner på arbetsförmedlingen. Missa mitt förra möte och hörde aldrig av mej till henne så hon kontakta ju mej igen å ville inte att de skulle hända igen. Väl där nere så står jag och ntar å väntar. Sen kommer en och "hjälper mej" leta upp vem jag skulle till och då visa de sej att jag skulle vara där kl 10 å inte 11. Då missa jag de ännu en gång. Men va lugnt fick prata med henne ändå å hon va super trevlig. Fresta mej som fan att utföra min dröm. Börja plugga igen. Ska börja kika på folkhögskola så får man väl se om man söker lr inte. Vill men samtidigt inte. Fast mer vill. Men tänker på de ekonomiska. Va utan pengar å dra på sej lån. Men jag vet att de skull vara värt vartenda öre. För de är min stora dröm att utbilda mej till något sånt. Efter jag vare dit så gick jag ner på jobbet och hämta mitt arbetsgivarintyg sen raka vägen på alfa kassan och anmälde mej där. Å nu ska jag se till att skicka in kassa korten. Är faktiskt lite stolt att jag börjar ta tag i saker å ting nu. Men jag sa ju de. 2010 ska bli annorlunda.

Jag

Just nu laga jag mat och har nyss slängt i en maskin med tvätt. Sen blir de nog nått avsnitt av "Rederiet". Satte uppe i natt å kolla på massa avsnitt. Men missa hela säsong 2. Den bara laggar totalt. Så nu vet jag inge som hänt fast de är massa. Är ju nyfiken ju. Men men. Sen städningen som blive uppskjute allt för lnge ska tas tag i å.

Malin

Carro

Ett stort grattis till mina systrar som fyller år idag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0