Rätt håll!

Nu har jag inte skrive på nån dag. Men tur de löste sej på lördan=P När jag kom till Hennan vart de lite skoterkörning, langos, film, mer skoterkörning, tupplur, skoterkörning, datan och skoterkörning ännu en gång=) Bäst att passa på när man är där och e är väder. Plupphelvete lossna ju å så miste 20 literna jag tanka i. Linda vart inte glad kan jag lova. Sur som ett as. Jag stanna kvar där en natt extra enbart för att köra skoter men näe då. Å muskler har jag inte så jag klara av att dra igång lillebrors heller. Men dom ska tränas upp. För jag har bestämt mej att jag ska sälja min och köpa en annan. Jag vet vad jag vill ha. Jag är kär i Emils skoter. Vill åxå ha en sån. Så jävla underbar att köra. På måndagen åkte jag med mamma till Ljusdal, la mej en stund. hade itne sove nå mycke den natten, astna vid datan å sen upp halv 8. Inte jag så van vid. Sen städa jag lite i lägenheten så nu börjar de se bra ut här snart. Va ner på Grönings å kolla om dom fått in pluppen som dom skulle beställa förut men icke. Sen på kvällen fick jag besök av en granne, satt å kolla på Rederiet. Så bra den serien. Tisdagen vart de jobba kväll och jag hoppa inte upp för ens kl kvart över 2 på dagen. Va så trött å le på viruset jag hade fått på min dator. Flera va sur för att de skickades till dom hela tiden. Ingetjag kunde rå för men de vet väl itne dom. Men verkar som jag fått bort de nu. Sen idag har jag haft en riktigt bra dag. Hoppa upp kl 9 och gjorde mej iordning, jobba mellan 11 och 16. På vägen hem ringde jag mamma och hörde om hon va sugen på att träna på pace men hon och en jobbarkompis skulle till Fäla och simma. Jag fråga om jag fick följa men hon trodde dom skulle prata så mycke jobb och tyckte jag skulle följa med nästa ist. Så kom jag på att de va sista dagen "Luftslotter som sprängdes" gick på bio. Tänkte att dom flesta har väl sett den, å pappa tyckte ju dom andra va bra så ringde han och fråga om han inte hade lust att käka och gå å se den för visste att han nyss slutat. Men han va i Heden då och på väg hem å bestämde sej för att han inte skulle gå. Men han bara komma hem så ringde han och sa att han bara skulle hem och byta kläder så skulle han komma nr igen. Vi beställde pizza och kolla på "Rederiet" sen gick vi ner och såg filmen. Sjukt bra film. Älskar dom! På vägen upp från bion bestämde jag mej för att jag skulle ner på pace å träna en sväng. Pappa skjutsa ner mej och de vart ett pass. Prata med Sofie och bestämde att jag ska med henne och Mats på boxning på stark på måndag=) Kommer va så jävla dö men satan va kul de ska bli. Sjukt kul å träna där. Men jobbigt som fan i min storlek. Jag är ju fan 4 gånger så stor som alla andra men jag vill ju inte va mycke sämre så jag kämpar. Sist kunde jag knappt röra mej dagen efter jag tränat. De känns som jag börjar få ordning på mitt liv nu. Så skönt. Tänkte örja lägga upp en penga plan å dela upp till olika saker. Räkningar, mat, träning, övrigt. Måste nog göra så för att lära mej att ta hand om pengar å någon gång kunna börja spara. Å slippa låna av mamma å pappa varje månad för att jag gör av med alt dom första dagarna efter jag fått lönen. Imorgon när jag vakna ska jag fylla i papprena å som jag ska skicka in. Har glömt dom lite. Ovanligt! Lr inte. Skulle nog behöva en assistent som hon på arbetsförmedlingen sa=P Nu blir de ett avsnitt av "Rederiet" sen sova så jag orkar med orgondagen. Börjar kl 4 och kl 6 kommer en buss med 40 personer nånting. Mitt i middas ruschen. Kampanj har vi och imorgon kommer nå kuponger. Så jävla tur att jag Jobbar med Sofie och Lars ska stanna kvar så kommer de flyta på jätte bra tror jag=) Är kul när de blir lite fart ett tag. Sen får man se om man orkar med träning imorgon efter lr om man är för trött.

Ny på mej

Allt börjar kännas så bra. De här kommer nog bli ett bra år. Känner de på mej!

Jag komm bli bättre. De känns! =)

Saknar mina små sötnosar. Theodor, Mollbert och Hugo

Dom va ju så go spec min lilla favorit Theodor<3

Ville verkligen inte släppa ut dom. Men man måste ju tänka på deras bästa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Get's hit by an wall of text.



dela upp texten till stycken.

2010-01-21 @ 06:42:07
Postat av: Linda Bäckman

Jag ska göra de men måste använda annat internet. De blir helt cp annars med de jag använder nu.Men har inte orka gjort de å trodde inte direkt att de va nån som läste

2010-01-21 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0