Gäsp gäsp!

Uppe tidigt idag. Satte kl  på 8 men klev upp 20 minuter senare. La mej ju inte allt för tidigt inatt. Hade besök till efter 3=). Nu har jag iaf slängt i första maskinen å om en halv timme ska jag knata upp i kylan å hänga upp å slänga i nästa. Ska städa upp här idag åxå men de får nog vänta ett litet tag iaf. Få vakna till lite först. Tror de blir en barnfilm med täcken i soffan. Undra om saker är öppet idag. Skulle behöva uträtta lite ärenden. Ta tag i allt sånt som jg inte gjorde år 2009. Detta år ska bli bättre, jag ska bli bättre.
Lillebor ska ut å köra skoter
Vill ut å köra skoter men lite för kallt för de nu. Men hann köra lite grann iaf
i helgen som var. Vart några mil. Så nu har jag nog kört in remmen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0