Jobba jobba!

Vart inge städning igår. Åkte bil med en kompis ist. Orka inte bara sitta hemma. Om 1½ timme börjar jatg jobba å. ska jobba till stängning. Fick alldeles nyss ett sms att jag inte behövde jobba hel dag fr hon tänkt fel men jag hade redan ställt kl å hoppat upp å är inställd på jobba så. Får hoppas de itne blir så jätte mycke. Ska ta med mej tabletterna om jag hittar dom ifall jag åker dit på ryggen. Men tror de ska va lugnt. Har ju inte känt nå värre i den nu å de har ju varre dö lungt den här veckan så man har ju inte behövt gjort nå. Men men nu ska jag göra mej iordning och knata ner å jobba.

Jag på jobbet hahaha

Stilig va? =P Hahaha styggt som fan! Så här har jag sett ut sen nyår.

Hade visst ramla ner för en trapp. Men nu börjar de milda sej. Synns inte mycke alls nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0