Känn dej dissad!

Ja va har man gjort denna dag då? Lyclas ta mej upp ur sängen imorse trots min trötthet. Ner å jobba 9,30 till 14. På väg hem kom jag på att jag skulle till Hennan å passa på köra skoter medans graderna sjunkit men tyär orka jag inte. Vart så jävla trötter. Men mamma å pappa kom till mej då vart de nån bönröra som mamma hade med sej.. Sen hjälpte jag dom lite. När vi va klar så skjutsa mamma hem mej och vi tänkte dra på gymmet men jag hade inte krafter nog att träna. Ville bara sova. Men så fick jag idén att vi kunde köra efter en dvd hemma hos mej. Winsor pilates. Haha. Vart många skratt. Va trångt å  mycke grejjer så vi krocka med allt vi gjorde hela tiden. Sen satte jag igår en film som jag somnade snabbt till. Vaknade halv 12 och trodde de va morgon. Förstår inte hur jag skua kunna sva i natt bara. Ska snart titta klart på filmen iaf.

Jag! Precis tagen=9

Lät gulligt men du är inte min typ och nej jag vill inte träffa dej. Du märkte nog hur jag dissat dej när jag sett dej och hur jag dissat dej när vi skrive med varandra.

"Genom att berätta för dig hur vacker du är, behandlat dig som en gudinna och kelat med dig i timtal."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0