Ledig helg

Sitter här på golvet, nyss ducha, macka är i brödrosten, ska snart klä på mej och sminka me om jag orkar sen gå ner på jobbet. Är inte pigg för 5 öre. Vet inte vad som hänt med mej men måste ha mycke mer sömn nu än jag behövde förut bara för ett tag sen.  La mej kvart över 1 i natt tror jag å upp halv 8. Helt dö då. Förr gick jag ju jämt å la mej 3-5 och va inge problem. Nu måste jag sova massa. Kl 6 ikväll får jag helg. Gu va skönt de ska bli. Vet inte alls vad jag ska göra. LKommer inte kunna göra nå spec för jag är pankare än pankast. Men Emil trodde han skulle till Hennan å köra av sej så de lutar åt att jag åxå drar dit. LR om jag ska ha en spelar helg. Vart så jävla sugen på spela igår. Va evighet sen jag satt vid xboxen nu och lika vid "Flyff". Men ska jag spela får jag nog flytta på datan för stunden. Kan ju inte sitta med tangentbordet i knä å musen på golvet. Blir lite drygt. Ska ringa mamma å se när hon slutar. Kanske är hon sugen på träna efter jag slutat man vet aldrig. Gick ett varv runt kyrksjön igår. Härligt de va. Måse komma igång med träning nu fast jag har ju redan börjat men behöver träna mer. Har vare superduktig på jobbet. Inte fuskat en gång med dricka lr friterat. Stolt som fan. Ida va in igår å jag berätta då fråga om va som hänt med mej? =P Mitt nya liv, mitt nya bättre liv=D

Ny på mej

Näe nu ska jag klä på mej å bre min macka som fått kallnat. Inge gott å äta den när den är varm ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0