Lever men lever inte ett liv

Nu är de nytt år, kan inte riktigt fatta de. Vad gjorde jag av förra? Va flera saker jag skulle ta tag i men inte en jävla grej. Skulle prata med komvux för jag vill plugga upp ämnen, tage körkört. Har inte ens gått å gjort syntest än så jag få¨r börja övningsköra igen. Papprena gick ut i april. jag skulle skriva in mej på alfakassan så jag får nån kr extra i månaden. Visst jag gjorde de men skicka aldrig in papprena om hur jag jobbat så blev utskriven. De är flera saker jag skulle gjort men inte orkat brytt mej om något alls detta år. Sutte hemma, drucke, jobba myindre. Skänker bort mina dagar.

Detta år ska bli annorlunda. Jag ska ta tag i mitt liv. Försöka göra nå vettigit med de. Just nu lever jag men jag lever inget liv. Lever igenom dagarna men gör inte nå. Kliver upp, går till jobbet, hem, datan, duschen, tvn, sängen. Invätar nästa. Nu ska jag försöka göra något med mitt liv. Jag går miste om allt. Jag har gått miste om 4 år som jag inte gjort ett skit på. De är åren som man ska ha som roligast.

Fan måste ta å rycka upp mej å ta tag i de här. Göra något åt de. Å jag vill börja spara pengar. Men med min livstil så går inte de. Måste ändra på allt.

 

Näe nu ska jag fortsätta lagamat. Inte illa jag ska äta lunch och gör dessutom matlåda så jag ska även äta midda å. Ett framsteg.

Har lite nyårslöften

Nästan itne äta nå chips/godis, Nästan inge dricka, Minska ner på alkoolen som fan, Inge friterat på jobbet, Matlådor minst 2 gånger i veckan, börja träna som fan.

Det är verklgien dags att gå ner i vikt nu. Vill verklgien itne se ut så här. Vill ha tillbaka min gamla kropp. Och jag måste gå ner så mina bröst går ner så jag får tag på storlekar. Närm jag gått ner tillräckligt ska jag försöka få operera ner dom lite. Men de är ju ett tag dit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0