Trött å frysen

Sitter här å småfryser på golvet, nyss komme ut från duschen. Ska alldeles strax börja göra mej iordning. Börjar ju jobba om inte ens en timme. Är trött som fan. Vill helst bara l'gga mej igen men tyvär så kan jag ju inte de. Jobbar hela helgen. 10,30-1,30, 12-21 och städning på de, 9,30-18,30. Längtaar till måndag. Jag hoppas de inte blir allt för mycke i helgen. Man vet aldrig. Sen läre jag ju fortsätta med lägenheten. Rev ju ur alla garderober å gjorde om i dom sen vart jag så trött å slö så jag å en kompis kolla på "I hennes skor" och "Role models". Fuskade ävenn och åt chips å cola. Fy skäms på mej. Men nu börjar jag bli ferisk här så ska börja tränas.

Jag

Näe nu jävla måste ja sätta fart. Ska gå om 20 min å jag har inte ens klätt på mej än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0