Jag ska lyckas!

Har haft en riktig kanon helg. Vart riktigt lyckad. Kände på mej att den skulle bli bra och de blev den=)
Fest hos Patrik både lördag och söndag medtrevligt folk sen utgång på Järnvägs båda dagarna å där träffa man ändå mer trevligt folk.
Iågr vart de slappdag hos Patrik. Film på film och chips och cheese balls=) Han hade även lite roligt med min telefon och satt å skicka runt sex sms till folk och låssas va jag. Även lebb förklara mej för Erica. Haha knäppgök!=P Me du fick igen men sluta med att du slapp ändå=) Hihihi. Blir ju kanskenågon annan ist å de blir han nog bara glad över.=P Hehe.

Så nyttig har man då långt ifrån vare i helgen. Öl 3 dagar i rad, nära på att de blev 4. Har inte äte "hemma mat" på flera dagar. Freda märtas, lördag och söndag erguns med pojkarna som festa och jag tycker de va lite väl mycke trappuppgångsprat. Hahaha. Men de va klockrent när de bara kom så där helt plötsligt appropå ingenting. =P

Förstod inte hur dom kunde påstå att de funkar för dom men tydligen då=P haha.

Nu blir de iaf nyttigheter för min del. Ska iaf försöka så¨gott jag kan. Morgonen börja med en proteindrink. Smakar helt ok när man mixar ner en banan. Sen så ska jag låta bli pasta, ris, potatis å ja allt så där jocks å bla bla bla. Ska äta sallad till saker och ting ist för ja sånt där.
Får väl se hur länge jag klarar. De dumma är ju bra att jag inte kan laga mat. Vet ju iten hur man gör nå. Hatar vertkligen att laga mat åt mej själv. Men nu ska jag försöka. När Helen berätta hur mycke dom hade lyckas så blev jag enormt sporrad att försöka.

Har antecknat alla mått igen nu och gått tillbaka och kollat på 2008s mått jag hade då. Dom är ungefär lika nu igen. Inte långt ifrån iaf. Något mått va till och med mer på nu. De är inte bra men konstigt nog blev jag mer peppad till att kämpa för arje + tecken jag såg. I vanligt fall brukar jag ge up´p när jag ser + och kämpa om jag ser -. Men nu jäklar är de bara så att jag ska gå ner. Jag vägrar se ut så här. Vill ha tillbaka min kropp och jag ska lyckas.=D

Ska ta å betala hyran nu. Gruvar mej som ja jag vet itne vad. Vill inte se mitt konto. Hehe känns som jag gjort av med mer än jag velat. Sen ska jag försöka börja läsa lite i min NYA körbok. Hämta ut den i fredas. Nu ska körkortet komma snart å kan jag lova=P Hoppas på att jag får mitt övningskörningstillstånd nu i veckan.

Imorgon har jag för mej att de va lillebror ska köra upp å. Hållertummarna för dej Emil=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0