Med våren kommer myrorna

Oj oj oj nu vare länge sän ma skrev här. Har inte nån ork alls.

Förra helgen spenderades med familj och släkt. Synd att Malin med familj inte kunde komma.
Drog till Hennan efter jobbet på fredan och så blev de folkan med Virre och Erica å åt langos å drack nån öl. Gött som fan och trevligt. Nadde, Becca och Jenna kom till Hennan å så vart lite skoter och fyrhjulning på lördan och söndan. Skjutsa flickorna lite. Va ju så jävla fint väder men inte allt för roligt före. Hårt å jävligt så min skoter ville bara gå varm ibland. Emils skoter gick sönder. Sen på Lörda eftermidda vart de Ljusdal och släktmiddag. Trevligt och gött. Synd att vi inte gör nå oftare. Jag hade inge sug alls på att dricka men de hade då en annan=P Å han mådde inte allt inte för fint dagen efter=P

I förrgår  börja jag med storstädning och omändring i lägenheten. Satte upp sängen i take igen. Ville inte ha så men ag får inte plats annars. Håller på att ränsa å ska slänga alt jag itne ska ha så ser jag att myrhelvetena har komme. Kul nä!!
Läre rensa så fort jag slutar sen ringa hyresvärden så han får ringa anticimex. Men de hjälper ju aldrig. Less. Så jävla vidrigt. Å min granne lär ju inte bli förtjust när han ser hur de är. Hans lägenhet är tydligen mycke värre på myrer än min.

Sitter å lyssnar på Nocie och Mörbyligan och ska väl sminka mej snart om jag orkar. Börjar jobba halv 11 idag.

Få se hur de går. Inge pigggelin jag. Förkyld å jävlig. Knappt sove nå i natt. Vaknat 1000 gånger å vare alldeles täppt i både näsa å hals. Å jobbigt nog är jag inte ledig för ens torsdag.

Men sen har man ledig helg lr inte söndagen, tog på mej den åt Lotta för sonen fyller år då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0