Missuppfattning? =P

Måste verkligen vända på dygnet nu. Hoppa jämt upp så här förut men nu känns de bara åt helvete å göra de. Man missar ju hela dagen. Klockan 2 ska jag börja göra mej i ordning. Inge tid till nå. Å man blir bara trött å på dåligt humör.
Näe nu ska de vändas. Ska börja hoppa upp 7 någon dag så jag lägger mej tidigt å får in de. Fan as skönt å hoppa upp den tiden.

Hmmmm

Nu ska jag ut i brevlådan och kolla om mitt övningskörningstillstånd har komme. Jag gissar som vanligt på att de inte komme men man kan ju alltid hålla tummarna att de har de. Sen blir de nog en protein drink. Fan har inte gjort nå annat än svulla sen tävlingen börja.
Man kan ju börja fundera om jag fatta fel å trodde de va den som går upp mest i vikt ist för ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0