Kan man bli mer negativ?

De börjar bli för mycke nu. Kan inte sova på nätterna, förkyld sen har jag även sove skit dåligt sen jag blev slagen. Vet inte varför men har blive så. Vaknar 1000 gånger på nätterna. Blir slut, orkeslös, tappar tålatmodet och orken till nå.
Mitt humör är inte de bästa just nu. Känner de vill vika väldigt snabbt just nu och jag orkar inte ens försöka förhindra de.
Har vare rätt så förkyld nu sen innan helgen och jobbat hela tiden så jag vilar ju inget så de ska bli bättre.
Sen så törs jag inte sjukanmäla mej längre.
Å idag vart jag bara less på jobbet. Hostar ju som en tok och han sa att de där låter som på gränsen till att vara hemma från jobbet, å jag säger ja jag vet.
Men törs ju inte för jag vet att han inte blir glad för 5 öre å sen sist så tänker jag inte sjukanmäla mej. Då får han skicka hem mej ist om han märker att jag ä för dålig.
Brukar oftast va "kan du inte härda ut?" Men nu va de en som pratat med han med han om att ingen törs sjukanmäla sej längre och de märkte jag idag då. Va så väldigt snäll idag. Säkert att du klarar dej själv ikväll då? Du får ringa om du behöver hjälp så kommer jag å jobbar. Till och med erbjöd sej att köpa hostmedicin åt mej för att jag är pank själv men tacka nej. Sån tvärvändning gör mej bara irriterad. Fan stått där i 9 timmar förut när jag haft magsjuka å han satt hemma å orka inte jobba så de va bara hålla ut å nu så där.

Å sur som fan vart jag över att vi ska ha skjortor bara sen å. Han vet hur hatisk jag är över skortor för min kropp. Dom sitter så jävla kasst på tjocka kroppar. Å han sa när vi va på kursen att dom tjocka kommer bli skit sur om vi använder skjortor å ändå så väljer han att vi bara ska ha de.
Då kan ju han bjuda mej på en personlig tränare åxå!!!

Ska försöka hitta någon som vill åka utomlands med mej å försöka ta ledigt en vecka. Behöver verkligen de nu känner jag. Vila ut mej och kanske få ett bättre humör.  Skulle verkligen behövas.

Jag hatar kansken. Varför ska de vara så svårt med ja lr nej? Ska försöka se till att åka på lördag. Försöka? Ja lr nej? Jag har andra planer annrs. Ska jag avsäga mina andra planer ifall vi ska åka å sen blir de inte så står jag där å sagt nej till andra saker. Alltid lika kul!


Jag vet att jag är äckligt jävla negativ. Men jag har inte orken att vara positiv nu!
Men jag tvingar inte till att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0