Hur får man ihop de?

Kom hem för en stund sen. Sov hos en kompis i natt. Kollade på Ronny och Ragge å tog nån öl.
Inte många alls men fröken Bäckman är bakis. Märks att man sluta drucke. Fast hade ju inte käka nå igår heller. Värmde på mini lite som fanns kvar i kylen från kina maten och att jag knappt sove nå 2 nätter i streck.

Om ett tag blir det lunch med Veronica Berg<3 Ska bli riktigt trevligt. Synd att inte Erica kunde följa.
Sen åker mamma och jag till hudik och handlar lite när hon slutat.

Läre verkligen försöka tänka mej för med min ekonomi den här månaden. Har flera planer på vad jag ska göra.
Lördag blir de krogen med flickorna, långfredag i Tallåsen, 10 april fyller jag år och vill göra något, kryssning.
Vet inte ritigt hur de ska gå ihop men de får ordna sej. För vill verkligen.

Sitter å fryser som en gris här. Fan fryse sen igår kväll=(

Typiskt då. Fick sms av Virre att de inte vart nå. Dåligt med folk så hon dela upp rasten i 2. Men men blir väl fler gånger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0