Jobb, jobb, jobb


Jobb, jobb, jobb! Känns som man kommer jobba massvis. Men ska bli så skönt sen när
lönen kommer iaf.Fick mycke timmar den här månaden plus att jag tage på mej flera
timmar å så har de vare 2 röddagar som jag jobbat så blev de ju dubbla timmar.
Blir passande å bra tills jag ska till Stockholm med Carola å Lars=) Längtar som fan.
Tror de kommer bli skit kul. Men inte allt för långt kvar. 8 maj bär de av.
Lämpligt med lite större summa pengar då=) + att då ska jag betala för internet å.
Skulle vilja köpa en dataskärm. VA ju på väg att köpa
en när jag fick förra lönen men hitta så mycke kläder så de blev tok shoppa ist.
Tyckte de va nödvändigare jag. Hittar ju aldrig nå kläder i min stolek. Hopplöst men
sist jag va iväg fanns de hur mycke sm helst. Men hade inte råd att hanlda mer.
Å nu är man pank resten av månaden ist.


Kommentarer
Postat av: Nord

Sätt fart med körkortet nu =)

2009-05-11 @ 00:05:18
Postat av: Linda

Jag ska! Nu måste jag verkligen de. Pappa håller ju på fixa bilen min nu snart är den fin=)

2009-05-15 @ 14:12:39
Postat av: Nord

Se där ja,då läre du öka =).Går säkert snabbt för han att fixa bilen..

2009-05-19 @ 12:12:06
Postat av: Linda

Nja han jobbar ju borta på veckorna sen har han 2 us å sköta å annat. Å sen känns der nog inte så roligt när jag aldrig tar tag i de.

2009-06-28 @ 00:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0