Har ni spotify?

Kom precis ur duschen, sitter å lyssnar på musik nu. Fick lite spellistor på spotify igår av olika. Verkar väldigt bra. Väldigt olika stilar precis som jag vill ha de. Massvis som jag aldrig hört och de är sjukt sköna låtar.
Har ni nå bra spellistor så skicka till mej.
Ska ta å göra mej i ordning sen knata ner på jobbet. De är skönt att jag har kortdag idag. Slutar kl 2. Så nu hoppas jag att tvättstugan är ledig idag men tror jag knappast. Men ska väl kika innan jag knatar ner på Sibylla. Skulle verkligen behöva tvätta. Så kallt att gå i leggins nu. Va nån som skrev att de va 13 minusgrader ute. Burr va kallt! Så kan de vara om de ä'r snö men de finns ju ingen snö här, När ska den komma? När ska jag få ut å leka md skotern? Jag som köppt en alldeles egen skoter så jag kan ha i vinter. Men ser inte ut som jag kommer få åka nå direkt. Men får väl hålla tummarna för  att den ska komma snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0