Lite bortskämd med grannar

Började möblera om igår. De mesta är som innan men tvbänken är borta och tv å dator står på en hylla ist. Slipper alla dessa jävla sladdar liggandes på golvet om jag har så här.  Och glasskåpen är flyttad med. Men inget köksbord vart de=( Önskar jag hade en större längenhet lr mindre grejjer. Fast helst större lägenhet. Men då blir de dyrare och så får jag de garanterat de inte lika bra som jag har nu. Kan spela musik hur jag vill dygnet runt. Grannen bryr sej inte. Å jag har ju enbart han å ta hänsyn till åxå så. Så skönt eftersom jagt är så van å kunna spela musik hur jag vill. När jag bodde i Hennan så bodde vi ju i hus å jag hade rummet som va några rum ifrån alla andra så de va bara spela på. Sen flytta till elevhem å där spela man ju som man ville sen lägenheten i Järpen kunde man spela på bra åxå utan att någon klaga. Tanten nedanför fråga om hon störde oss när hon cykla på sin motionscykel när jag fråga om hunden å musiken störde henne. Haha så söt den tanten va. Gilla henne jag, härlig en. Sen flytta man hem till Hennan 1 månad å då kunde jag där emot inte spela massa för då hade jag rummet som låg vägg i vägg med mammas å pappas + att jag bodde i kartonger. Hitta fan aldrig något som jag skulle ha. Sen flytta jag hit å då va de bara spela på å nu när jag har ny granne är de bara spela på ännu mer=) Me like! Lever på musik. Får ingen energi om jag inte lyssnar.

Men ska ta å fortsätta dona på lite så länge jag orkar nu. Kan börja jula till det lite här lr är det för tidigt tro? Många har satt upp massa julskaer ser man när man är ute å går men jag brukar vilja vänta lite slipper julkänskänslan hinna försvinna innan julen väl kommer.  Men min stjärna har jag iaf satt uåpp i fönstret. Så mysigt. Funderar på sätta upp julgardiner men vet inte riktigt. Väntar kanske nån dag. När jag kommer hem från Stockholm kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0