Överreagerar jag?


Bestämde mej för att åka till hennan igår när de inte blevv som planerat.
Tog med mej datan så jag har fixa ner lite nya filmer.
Har tänkt spela lite med. Idag har jag duschat Bella. Behövdes verkligen.
Sen har jag bakat mina musiga kakor till mamma å pappa om dom vill ha.
Tror jag knappast dom säger nej till. Absolut inte pappa=)
Det är så tråkigt å baka när jag är hemma. Jag har ingen att baka åt.
Bara mej själv. Å de blir ju så jädra gott så man låter ju inte direkt bli
att äta de. Saknar att va med någon. Fast samtidigt är det skönt att vara singel.
Man känner sej fri på nå sätt. Jag känner att livet kommer tillbaka. Jag är livrädd
att de ska bli lika igen som det blev med Daniel.

Jag vill byta lägenhet å skaffa en minigris. De ska jag ha nån gång. Den å Bellson
tillsammans. Hahah vilket gäng. Skulle passa bra ihop dom. Har bestämt vad grisen ska heta å.
Kom på det i helgen när jag jobba. Hörde en mamma prata med sin son. Stackarn hade
döpts till Ragnar. Direkt när jag hörde hon prata med han så tänkte jag att så ska
min framtida minigris heta. Å så tyckte jag så synd om pojken. Det låter ju mer som
ett grisnmn. Vadå bli mobbad av andra.
Kan inte förstå hur vissa föräldrar tänker. En del döper sina barn till så udda namn.
Dom tänker inte på hur det lätt kan bli för dom när dom växer upp.
Vissa namn är ju extremt ful å dom blir lätt mobbad. Är det bara jag som tycker så?
överreagerar jag? jag vet inte men jag tycker de är fel. Det blir barnet som blir lidande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0