Håller tummarna å hoppas!

Inte allt för pigger! Men i natt fick

jag faktiskt skylla mej själv.

I natt satt jag uppe medvetet

å inte ens försökte sova.

Börjar jobba om en liten stund.

Slutar kl 4 då blir de nog en sväng

på köpingen. Försöka hitta present

till mamma som fyller år på lördag.

Å imorgon blir de sjukhuset.

Gruvar mej lite. Ska till Lennart Berglund

så. Tror att jag kommer få ett nej.

Men isf bokar jag en ny tid med en annan

läkare sen. För nu vill jag ha bort dom.

Blir så jobbigt å andas när jag blir förkyld.

Inge kul alls. Men de är bara hålla tummarna

å hoppas på de bästa.

Jag

Sugen på att gå ut i helgen. Göra nå skoj.

Men får se vad som händer och hur man mår.

Så sällan man gör nå längre. Tror jag gått på

krogen 2 gånger i sommar å efter. Har vare bara

massa jobb å så har jag aldrig nån energi att göra nå.

Å inge pengar heller dessutom.

 

Näe nu ska jag ta å göra mej iordning så

jag kommer till jobbet nån gång. Så jag får helg snart!

Blir det hem å städa upp de pytte lillla som är kvar

att göra här, handla lite å sen ta det lugnt lr nå.

Får se vad som händer. Sugen på baka är jag å.

Kanske blir det bakning å sugen på laga nån

rolig mat med men får se hur de slutar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0