Lite å se fram emot=)

Ja då har man äntligen helg.

Känt mej en aning borta idag.

Tänkt fel hela tiden. På månad å

allt. Bara galet i huve idag.

Helgen beövs nu. Så slut å små sjuk.

Jag! Precis tagen=9

Svängde upp till Erica å lämna laddarn

sen på prix å handla. Nu tinas kycklig å

sen ska den marineras. Å jag ska till och

med göra egen klyft potatis. De ni! Inte

likt mej å laga mat så här inte. Får även

sällskap å. Roligare å laga då. Sen så kände jag

för nå gott nu när jag fick helg å de börjar på

se bättre ut i min lägenhet.

 

Har 2 saker att se fram emot nu

mot jul. Personalfest och Stockholm med Sofie.

Tror de kommer bli super kul.

Sen så fort jag har pengar ska jag

till Härnösand och hälsa på Carro.

Å så ska jag till Jämtland å hälsa på en annan

Carro något när jag har pengar och tänkte

försöka passa på att träffa Maria en sväng då

med när jag ändå är dit=) Inte sett dom på år.

Sen jag bodde i Järpen.

På lördag fyller mamma år. Blir de

Hennan nånting å fira henne=)

Å lillebror kommer hem. Saknar han<3

Lillebror

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0