Sjukling!

Sitter hemma å är sjuk.

Börjar på bli hungrig men

vad jag än kommer på att jag kan laga

fattas det saker till. Å Skulle jag lyckas

fixa skjuts dit å nån skulle se en skulle

de väl bli ett jädra prat. Får väl kika en gång till

se om jag hittar nå man kan blanda ihop.

 

Vart glad när jag hörde hur myck lön de blev.

De va lite men va mer än jag räknat med.

Jobbade ju bara 11 dagar eftersom jag hade

semester. Så glad att jag betala 2 hyror förra

månaden. Läre försöka betala tillbaka lite till

sparkonto å. Vet inte hur mycke jag lånat därifrån nu.

Å törs nog inte ens veta de heller. Blir nog ingen skoter

för mej. Jag sommer än så gärna vill ha en i vinter.

Nu när inte ens exitern funkar.

Jag hos Erica innan Stadt

Näe nu ska jag slänga ihop nå om jag orkar sen blir de

filmer lr serie å krypa ner under täcke med näsdukar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0