Sömntabletter lr inte?

Fy fan! Är så otroligt less nu.

Kan inte sova på nätterna. Det blir inte bättre

någon gång. Bara sämre å sämre.

Börjar seriöst överväga att skaffa sömntabletter

igen. Men vet inte. Känner mej själv

å vet hur jag är. Mår jag dåligt är det mer är lätt

att svälja å ännu lättare att skölja ner det med alkohol.

Jag har svalt många tabletter förut. Det va lugnt.

Men sov till å från konstant i 4 dygn. Hur lämpligt är de?

Nu när man har jobb å ansvar. Jag kan inte riktigt rå

för vad jag gör när jag mår dåligt. De händer utan tankar.

Men ändå. Jag orkar inte något alls utan sömn. De tar kål på mej.

Men grejjen med sömnen är mycke att jag mår kasst just nu.

Det är svårt. Ska man sova skit dåligt å knappt orka med jobb

och alt annat lr ska man skaffa något å hoppas på att man lyckas

ta som man ska. Jag har jätte svårt att komma upp ur sängen varje dag.

Har gått å fått på mej ett litet beroende. Inte alls så bra lr kul. Blir på

dåligt humör å skakis när jag inte har å vet inte va jag ska ta mej till.

Å jag rasar längre ner i hålet. Å allt går sen runt i en stor rund cirkel.


Jag ny



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, fint hår!!

2009-10-14 @ 21:43:40
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0