Syster<3

Tar nån öl å bakar paj.

Hoppas de blir gött. Sällan man

äter de nu för tiden- Förr åt man de ofta.

Nu är det endast om mamma bjuder en.

 

Ilördags va vi på dop. Å de var inte bara de.

Min syster gifte sej! De va så otroligt fint!

Grät från kl 12 ungefär. när jag fick reda

på att hennes mormor skulle komma.

Kan tänka mej hur mycke de skulle betyda.

Fick tårar i ögonen på en gång.

 

Förstår inte va fan jag hållt på med.

När jag va 14 år så var hon inte bara min syster

utan även min allra bästa vän. Det fannsingen

som betydde så mycket för me som Carro gjorde.

Hon va den viktigaste i mitt liv. Hon var den jag såg upp till.

Sen hände de saker några gånger som gjorde att jag

börja mer å mer dra mej ifrån henne. Men insåg

inte hur hon verkligen mådde. Ist för att stanna kvar

å kämpa för henne å försöka hjälpa henne å må bättre så

sa jag nästan upp komtakten med henne. Jag har försökt om

å om att få det att bli som förr men har inte funkat. Men hela tiden

har det kommit nå nytt å jag kan inte få bort saker ur skallen.

Först i lördags insåg jag hur dum jag är å fråga mej själv va i

helvete hag håller på med? Hon har ju fan förändrats.

Å så såg jag att det verkligen lyste om henne. Det var så underbart

att se. Det synns att hon mår bättre nu. Mina glädjetårar fortsatte hela

kvällen/natten. Kunde inte sluta tänka på de. Jag är så glad att hon fick

sin Joel. Han lyckades verligen dra upp henne. Jag lyckades inte.

Jag är besviken på mej själv som gav upp. Men jag va väl själv så

långt ner så. Jsg kunde inte ens lyckas få upp mej själv. Jag är ledsen

att de sluta som det gjorde men hoppas vi kan få de vi hade igen.

Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mej syster.

Jag älskar dej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0