Toast och O.C

Är fortfarande sjuk.
Snuvar på och orkar ingenting.
Orka inte ställa mej å göra någon mat
men va hungrig. Inte orkat gjort nå
idag. Så blev toast. Lättsamt!
Ska krypa ner under täcket och
kolla på lite O.C. Snart klar med sesong 2.
Undra hur många gånger jag sett denna serie.
Älskar den. Skulle inte klara mej utan den.
Den har hjälpt mej fram. Den serien och
musiken.
The O.C
Har fortfarande inte hittat min laddare
som vare fursvunnen i 2 veckor.
Har låna Ericas å pappas för att kunna
ladda upp den så den håller någon dag.
Men idag passa jag på att köpa en ny
när jag ändå skulle på apoteket.
Bara av att cykla ner dit och tillbaka
blev jag totat slut av. Å skulle velat
krype in i en frys lr något. Önskar det
kunde vända nu så jag finge bli frisk.
Så le på att ligga hemma å snora nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0