Vidrigt!

Blir så less på killar/gubbar runt 50 års

åldrn som ska sitta å skriva till en. Kommentera

bilder å vägrar inse att man tycker det är vidrigt.

 

Så är de en gubbe på lunar "benson_hunter"

som hela tiden skriver å slutar inte.

Börja med att skriva att jag va sjukt fin å bla bla bla.

Å jag le börjar skriva att han är äldre än min pappa å

om jag tänt på äldre skulle jag väl försöka få ligga med

pappas kompisart lr nå ist för sånna i min egen ålder.

Å han fortsätter är dom väldigt vältränad då å vad tycker

du om Brad Pitt? Å hela tiden att han är så vältränad fast

¨han är 50. Ja du är fortfarande 30 årt äldre än mej å

jag skiter i utseende. Å då börjar tjat om att kvinnor i 50 års

åldern oftast ser ut som skit å att att dom borde njuta nu

medans dom kan få nå ungefär. Blir så jävla le.

 

Ofta massa äldre sitter å kommenterar å skickar mejl.

Tycker de är vidrigt jag. Håll er till era egna åldrar.

Inte till åldrar som är yngre än era barns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0