Söderhamn


Sitter i Söderhamn å drygar på med facebook spelen.
Fattar inte allt för mycke men va ska jag göra då?
Alla 3 ligger å sover här så jag försöker hålla mej tyst.
Har vare vaken i några timmar nu. Tänkte dra  tidigt men ångra mej.

Åkte hit igår morse. Hoppa upp halv 5 å sen va jag i flygstaden
innan 8. Lite trött man va då med tanke på att man somna eftere 2.
Vart inte mycke sömn så man va lite dö igår. Så stod å frös å gäspa
å titta på folk race. Trevligt de. Sen fick jag skjuts av Anna till Emil.
Vi gick å köpte pizza. Va seriöst den godaste pizza jag någonsin äte
och största. Men Emil a hungrig så han fick äta upp de som va
kvar av min med. Får se vad som händer idag å när jag åker hem.
Kanske blir de idag kanske imorgon. Bestämmer inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0