Dutti ja!

Jäklar vad jag har vare duktig och dona på här idag, kläder över hela lägenheten men nu jäklar börjar de snart bli lite orning.
Bytt plats på hyllor och stänger, även satt in extra hyllor som jag skjute upp ltie väl länge. De blir bra som fan, riktigt nöjd. Även resna ur lite kläder som jag tänkte ta upp till Örnåsen, slipper man släpa så mycke varje gång man åker dit. Lik så spelar dom kläderna ingen större roll om dom blir skitig eller förstörd, kan fiska, måla och dona på hur som helst i dom.

Har hittat jätte mycke kläder som jag helt glömt bort att jag köpt, och när jag såg dom tänkte jag att de va små kläder som jag hade när jag var smalare men så va de tydligen inte, en Linda som är överklycklig kan jag lova.

Önksar jag hade ännu en till gardeob, hade inte alls sutte fel.

Nästa projekt blir kökskåpen och skafferi. Försöka göra bättre plats åt sakerna och även rensa ur lite, kasta, ta till Örnåsen eller se om Emil vill ha något.

Ibland önskar jag att jag inte hade så mycke saker, hade vare så mycket lättare då. Fast samtidigt är det kul att ha allt  men det blir lite trångt, skulle behöva en större lägenhet men de har jag inte råd med. Eller jag har råd barajag vill men känner inte för att slänga ut mer pengar på lägenhet just nu, bättre kan jag lägga pengarna på. Sen bor jag så bra här.

Näe nu ska jag ta å slänga mej i duschen och göra mej i ordning, börjar jobba klockan 4. Jobbar hela helgen, 16-23 ca idag, 12-23 ca imorgon oc lika på söndag. Linnéa ville byta med mej så hon kunde jobba mindre på söndag. Å vad gör man inte för kärleken=P Klart jag ställer upp=)

Kanske får trevligt besök i helgen åxå, kan ju alltid hoppas=P

Näe va fan nu läre ja sätta fart!

Får se om jag orkar blogga lite när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0