Hoppas de ger sej

Lessna på att skriva från mobilen, tänkte att de mest skulle vara drygt för er att läsa när allt står ihop.

Har fortfarande inge internet men bara jag fått ut lite skit från den så ska jag skjutsa iväg den.

Ihelgen är jag uppi Hennan, pubkväll igår, sista för säsongen. Var dåligt med folk men kanon bra folk som spela. Per Engman, Erik Brodén, m.m.

Sen var de ju riktigt trevligt folk man satt med åxå=) Dansade även åxå=P haha. Jag och min tremänning Jocke va upp å dansa någon gång, jag som itne kan dansa ens men de va kul. Så när jag kommer till Söderhamn ska han lära mej mer=P

Idag har jag dö tråkigt. Mamma å pappa åkte till Örnåsen när vi sov och dom kommer hem å några timmar, Emil har vare med Joel hela dagen och jag sitter ensam i huset med 2 katter som bara tittar styggt och fräser åt varandra.

Gårn i Hennan

Så här kan de se ut här i Hennan ibland, rådjur som äter ur fågelholkarna på gården=P

Nu ska jag snart fortsätta kolla på ännu mer O.C och när EMil kommer hem ska jag förseslå att vi ska göra hemmagjord pizza=) Lät gött!

Hoppas på att min rygg blir bra snart å, vare sjukskriven för den. Så nu gör jag så lite som möjligt och anstränger den inte. Så är de lämpligt att börja med ett långpass, 11 till stängning, eller inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0