Jag ägde ut killarna:p

Sitter i bilen på väg mot söderhamn med lillebror. Fast först ska vi ju leta oss fram till nått ställe å. Får väl se hur de går. Vi åkte tidigt så vi inte kommer sen ifall vi skulle gå svårt att hitta. Har ingen aning alls om vilken tid jag ska vara där heller. Hade tvspels kväll igår med alex sen Kom lillebror. Ägde ju ut dom, speciellt alex:p jag är kung på need for speed. Han vann över mej 3 gånger och pga av att han råka sabba för mej, han sa själv att hade de inte blive så hade jag vunne igen utan tvekan. Själv tappa han räkningen på hur många gånger jag vann över han:p å jag har inte spela på över 1 år. Fattar inte varför, jag älskar ju att spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0