Någon som är intresserad???

Precis kollat på "A walk to remember". De va en av dom bästa flmerna jag någonsin sett, sjukt bra film. Har ni inte sett den så är det ett måste att se den.

Och jag känslig som jag är när jag tittar på film själv satt och grina genom hela filmen. Den va så fin.

Jobbat 10½ timme idag. Jag och Mathilda satte i turbo fart på slutet, å hej å hå va skönt de va att sluta tidigt=)

Min och Eils skoter

Fan va jag börjar längta efter vinter nu! Vill ha snö, massa snö, å ut å köra. Någon som är intresserad av avv köpa min mxz 440 som är på bilden? Jag ska sälja den och köpa nå annat, en yamaha tror jag. Vill ha en sån som brorsan har, älskar att köra den.

Har även bokat halkbana idag, han va in och handla idag och sa att de fanns en plats kvar så Linneá ska ta mitt pass då så jag kan åka iväg.

Fan måste börja plugga som en tok till de där. Fortfarande inte rört  boken på flera månader och inte läst ut den i huve taget än.

Näe nu ska jag ta en natt cigg sen blir de söva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0