Nytapetserat!

Ja nu är min lägenhet snart äntligen taptetserad om inte till och med redan klar. Längtar tills jag kommer hem och får plocka tillbaka alla saker. Ska bli så härligt med nytt. Känns som jag kommer börja trivas bättre.
Dessutom får jag en ny granne imorgon åxå fast han kan itne flytta in för ens i helgen tror jag. Ska bli kul att ha någon man känner som granne.

Har fått bott hos Annika sen söndas kväll eftersom jag är utan lägenhet nu. Kommer inte ens in i badrummet, alla saker är ihop tryckt i lägenheten för att dom ska komma åt att tapetsera.

I lördas var jag och pappa på Kåtmyra banan och kolla på folkrace, riktigt trevligt. Man blir så jävla sugen att prova köra själv, nån gång i livet kanske. Både pappa, jag och lillebror är ju sjukt jävla sugen och har vare i flera år.

Engmans Kapell Här har ni en sjukt grym grupp att lyssna på, på Spotify. En grupp från Hälsingland, grymt bra. Min favorit är "Hennes famn".

Näe om man ska ta å packa ihop sakerna och knata backen upp till mej och kolla hur de går där uppe i lägenheten med tapetseringen. Nyfiken som fan ju. Börjar jobba klockan 4 idag och stänger.
Ska bli skönbt att vara ledig imorgon. Kanske ska till Hudiksvall med Kristin och kika lite=) Sen kanske få träffa Alex=)

Kommentarer
Postat av: Linda Bäckman

Råka missa Iet=P "I hennes famn"

2010-08-31 @ 13:37:17
URL: http://lindabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0