Sluta vägra!

Har inte haft ork att blogga nå alls, fortfarande inte berättat något om kryssningen men de kommer, troligtvis ikväll.

Har sove as dåligt i några nätter, tar evigheter att somna sen vaknar jag mitt i nätterna och ligger vaken sen vaknr jag även tidit på mornarna. Idag lyckas jag soa lite längre, kändes som jag skulle missa att kliva upp, vakna knappt av larmet och jag som alltid brukar vakna innan de.

Missie

Nu sitte  jag i soffan med Missie sovandes med huvudet i knä på mej, så söt och go liten tös. Men jag är lite sur på henne, hon har pissa inne, vägrat gått på lådan.

Ja och Jonas kollade på "Farsan" och "Sex and the city 2" igår, riktigt bra filmer. Rekomenderar dom verkligen=)

Har nyss duschat och ska väl snart klä på mej och springa ner på jobbet, öppnar idag för Linnea ville byta pass. Bara skönt tyckte jag, annars skullejag ha jobbat 12 till ca 23 och nu ska jag jobba 9,30-18.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0