Hur länge tror ni jag klarar de?

Hej å hå va trött jag är! Jobbat från 11 till kvart över 5, inte länge men sove dåligt, vakna massa.  Har vare as lugnt hela dagen på jobbet, man skulle kunna jobba ensam till och med men vi har vare 3 stycken.
Sa till chefen att han kunde åka hem och komma tillbaka senare eftersom han skulle jobba heldag men han hade saker att göra där så vi har alla typ tävla om att göra saker förutom jag som vare jätte seg och gått i min egen lilla värd.

Men gick 45 minuter tidgare i alla fall. Krångel med frysen åxå, illa som fan. Fick låna 3 fack i en glassbil.

Nu ska jag hitta på nå att äta, hungrig som fan, började ju med de här jockipokset igen, ska försöka klara mer än en vecka den här gången +  att jag ska träna, de gjorde jag inte sist. Lyckades gå ner 4 kg på en vecka när jag gjorde så och då rörde jag mej inte nå heller.

Får se om man lyckas, är så jävla sugen på en film/svullarkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0