Ahhhh

Första cidern sprättad. Måsta bara köpa 2 st. dom är ju så jävla god. Nya xide spring=P Sen blir de öl resten av kvällen. Få se när Patrik ringer. Nu blir de strax duschen å göra sej i ordning iaf.
Klockan är ju itne så mycke heller, känns som den ska va mycke mer.
Har hunne med mycke idag. Hoppa upp kvart i 8, upp å ner till tvättstugan kolla om den va ledig idag så jag slipper vänta tills imorgon å de va den så så tillbaka till lägeheten å samla ihop tvätt sen tillbaka å slängde igång en maskin, duschade och ner på gymmet å träna.
När jag kom tillbaka vart jag hyper överlycklig för min jätte snälla pappa hade damsugit å diskat i min lägenhet medans han vänta på att jag skulle träna klart=) Sköljde av mj sen åkte vi till Delsbo och hämta däck till fyrhulingen.
Sen bara det av mot Ljusdal igen. Åkte å tog ut pengar, åkte tll körskolan och hämta ut mina nya körböcker=) Har nyare än lillebror nu till och med=P Hanlda lite på dollar, matpunkten och slutligen bolaget.
Har även varit å äte lunch på Märtas med Magnus. Blir bara äckligare å äckligare där. Blir besviken varje gång. Förut va de as gott där. Mitt favorit ställe men blir de bara sämre å sämre.

Näe nu ska jag ipp å ner till tvättstugan å sätta igång torktummlan igen sen blir de duschen.

Jag

Hör av er om ni festar ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0