Kan inte ens drömma om

Ska nog prova å se om jag klarar av att köra en diet. Vart sugen på prova när syster Carro berätta om den dom kör. Låta bli att äta nå pasta, bröd, ris å allt sånt där jocks till. Byta ut till sallad ist. Ska prova se hur långt jag håller de. Svårt när man kör själv men ska prova kämpa. Sen Ska ju jag å Carola försöka träna så mycke som möjligt å. Så tillslut så kanske jag lyckas få tillbaka min kropp.

Jag som smal fast ändå mullig

Jag kan inte ens drömma om att få tillbaka den kroppen igen med tanke på hur jag ser ut nu.
Har 25 kg att gå ner. Det är mycke de. Men jag ska kämpa. Jag vill bli smal igen, vill få lite självförtroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0