Paniken tränger igenom mej

Paniken tränger igenom mej när jag är ensam, jag får panik, blir skakis, nävarna knyter sej, jag vet inte vad jag ska ta mej till.
Jag måste hela tiden vara sysselsatt men idag har jag verkligen inte haft någon ork till de.
Har i stort sett bara lega i soffan. Kollat på 4 avsnitt av O.C s4 å resten har jag mest bara lega å stirrat i väggen. Vet inte vad jag ska göra, vad jag ska ta mej till.
Jag önskar jag hade någon jag kunde prata med men de har jag inte. Lr jo jag kan ringa till syster<3 men jag önskar jag hade någon jag kunde sitta med å prata med, någon som kunde stryka mej i hårt å säga att de en dag kommer bli bra å att den personen finns där för mej.

Jag

Imorgon blir de iaf träning med Carola kl 10 sen ska jag följa med pappa å Emil till Delsbo fram å tillbaka.
Ska även hämta ut mina nya körböcker. Min körkort ska bli av snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0