Planering = Besvikelse

Ja då har man jobbat idag å. Jobbade bara till kl 3. Linnéa vill gärna jobba längre och min handled sa ifrån så hon fick gärna gå sex å jag 3. Sen dess har jag plocka in allt i badrummet. Vart bättre som jag gjorde nu. Nu sitter jag å tar en öl å lär ju bli några fler. Ledig imorgon å de ska bli underbart. Städ, tvätt å lunch.

Jag

Jag är glad att jag sluta planera. Gjort de av en anledning. Det blir aldrig som man tänkt sej. Planerar man nå så dyker de alltid upp nå annat så blir de inget. Så skönt för då kan man inte bli besviken på något=)

Sen är jag glad att jag börjar ändra på mej. Man ska inte bara kunna komma när de duger för dom. Så fort de finns nå bättre så gör man hellre de än de man bestämt. Imorgon ist? Näe! Passar de inte så skit i de. Ni får åxå anpassa er. Tänker inte sitta å vänta ifall att. Bättre man gör i impuls.


Kommentarer
Postat av: Hasse

trevlig läsning, rätt inställning, varför ska det alltid vara på andra villkor, ställ dina egna :)

2010-02-21 @ 15:39:49
URL: http://madzack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0