Ska försöka bli bättre

Sjukligt dålig jag blive på uppdatera här. Ska försöka bättra mej.
Vad har hänt då senaste tiden? hmm.. Jobb, jobb, jobb å åter jobb, mamma å pappa va på kryssning så Emil å jag drog till Hennan  å körde skoter, angla, jag baka tårta åt han, sällskapsspel, sen mer jobb,
sen i helgen fyllde lillebror år. Jag blev hämtad på morgonen å åkte till Hennan. Vi åt smörgåstårta, Carro, Fredrik och Alvin kom å gratta sen åkte vi med dom ner till Ljusdal.
Vi börja leta folk som ville festa men gick inte så lyckat. Emil hitta folk i sin ålder å de kändes inte allt för passande att följa med då så Emil gick dit å jag bestämde mej för film. Satte mej vid datan å sen ringde telen=) Fest på g! Blev hämtad å skjutsad till Heden=) Trevliga pojkar å sen vart det Järnvägs. Hade riktigt kul!
Sen har jag jobba hela veckan, idag är jag ledig å väntar på svar om jag kan var ledig imorgon för isf blir jag 4dagars ledig. Helt underbart. Har ingen aning alls om vad som händer men ska bli skönt å va ledig. Inte vare så piggelin dom sensate dagarna men är bättre idag så tänkte höra med Carola om hon ska träna idag=)
Sugen som fan på utgång i helgen. Någon mer som är?

Nu ska jag snart ta å riva ur min stora hylla å rensa den. Ska slänga allt som inte behövs va kvar samma sak med tvbordet. Skjute upp de allt för länge. Sen blir de damma, damsuga å torka å diska så är de fint här. De är så ovanligt att de inte är stökigt här. Börjar äntligen få den ordning jag vill ha. Å pappa har fixat hyllor åt mej till garderoben å=) Så nu har jag mycke mer plats där. Underbart!

Har låna ett minneskort av lillebror till telen. Sitter å lyssnar igenom de nu. Sjukligt bra musik. Mycke gammal som man glömt bort lite å sånt man lyssna på för nått år sen. Måste lägga inte musiken på mitt eget. Tur man har stort minneskort=) Blev så brydd när jag fick telen, följde med ett 8gb minneskort=P

Näe nu ska jag dona på lite här sen kanske de blir en promenad i kylan. Fast nu är de varmare än i natt. Fan i natt va de inte så kul å gå hem. Leggins,stövlar,  linne å en jacka. Kallt när de är -25 grader.


Fick nyss svar=) Jag är ledig i 4 dagar nu. Underbart!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0