Växträddnign och spelmix

Gu va jag har blive dålig på skriva här. Har inte orka helt enkelt. Sen har jag vare sysselsatt stort sett hela tiden åxå.
På söndagen kom jag ju hem från Hennan och då vart de öl drickning med Svante och Andreas? Måndagen jobba jag kväll, tisdagen vart de fest med Patrik och Ia lika så onsdagen och då kom även Tessan en sväng=)
Trevlig kväll med försök på livräddning av mina blommor, ihopmix av spel men sluta med inget spel alls förutom "jag har aldrig" och "Våghals 2" Ias smarta idé va att mixa ihop "Rita & Gissa", "Rappa kalja" "Tp" och ett spel till. Hmm vart inte så kanske ni förstår varför=P

Ias försök till räddning av mina blommor
Ias försök till räddning av mina blommor=P

Tessan ringer taxi NÅGRA gånger=P
Patrik jävlas med Tessan och sa åt henne av prova ringa till taxi. Tillslut så svara dom inte längre=P





Ia deckat med ölen i handen=P


Torsdagen vart de lite städning, mamma kom på kaffe, bjöd Patrik på lunch, tvätta massa, städa mer och sen film med Henke. Fedagen jobba jag dubbelpass sen ett avsnitt av min favorit serie "The O.C" sen sängen och försökte sova. Blev störd ett ANTAL gånger av en kompis som ville få sova hos mej men hade extremt svårt att acceptera ett nej. Sen idag hoppa jag upp kl 11. Inte illa! Satte igång datan, höjde volymen och började städa. Stått på alla fyra i badrumemt och skrubbat väggar och golv så nu är de bara sakerna som ska tillbaka in. Sen blir det den stora hyllan som ska tas tag i. Få se hur mycket jag hinner inna jag ska iväg och jobba kl 6. Lotta va snäll och hoppa in för mej idag pga min handled. Blir inge bättre. Tar mina tabletter för den och har den lindad när jag jobbar men jag fortsätter ju att anstränga den hela tiden å då blir de ju bara värre men vad ska jag göra då? Jag kan ju itne vara hemma. För de första har man inte råd och för de andra skulle Lars bli less som fan så lika bra å bara jobba. Man gör de man klarar av men man känner sej taskig som fan när dom andra blir tvungen att göra mer. Tur dom är förstående. Har väldens bästa jobbarkompisar=) Helt underbara<3

Näe om man ska ta å fortsätta dona på här så de blir någon ordning nån gång fast de blir de nog inte helt för ens jag skaffat en större lägenhet. Får seriöst itne plats i den här. Någon som vet av nån 2a med skapligt pris?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0