Äntligen ifyllt!

Nu känner jag med duktig. Har äntligen fyllt i alla dessa papper. Så på söndag ska jag skicka iväg dom. Skönt å få med senaste i samma. Tog tid ibörjan men nu fick de bli som de blev. Är ju inte krångligt bara man vet hur man ska göra och har kolla på allt. Men men. Åker jag på betala tillbaka så gör jag väl de helt enkelt.

Jag

Nu blir de duschen iaf sen ner å jobba. Förbereda sej på riktig rusch! Bussen kommer kl 6 har jag för mej. Se om de blir träning när man sluta då., Se om Sofie vill annrs kanske jag går själv igen. För nu ska jag gå ner. Vill ha tillbaka min kropp.

Lillebor ska ut å köra skoter

Är skotersugen som fan å. Sen om pluppen komme så kanske man kan köra imorgon=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0