Lunch dejt imorgon!

Nu har jag inte skrive på nån dag igen.
Vare lite fullt upp å lite sömn. Torsdagkväll träna jag med Sofie,
fredag morgon kl 8 ringde en kompis, en halvtimme senare kom dom och hämta mej. När jag satte mej i bilen så satt ena kompisen och drack folköl, jag smaka å de va så ggott, vart så sugen, fick den och sen var det bara inväta att bolaget skulle öppna. Vi skulle festa!
I vänta så flocka vi upp en tjej som åkte med oss=) och jag gick å fråga nr till en tjej åt en kompis som va en aning feg för att göra de själv. Jag skulle ju få 10 öl för de=P Så då är de väl klart man gör de. Väl på bolaget köpte vi lite göttans=P Hem, hämta glas och börja blanda iordning å drack, åt på erguns sen fortsatte åka bil å dricka, åkte runt till flera olika ställen, Trevlig kväll med trevligt folk. Men vissa saer som itne va lika bra. Men men.
Sen upp å jobba dagen efter. Mådde inte prima kan man sägaa, vart en lång natt och upp tidigt. Men de gick bra.
Sen på kvällen vart det film och tv med lillebror, somna rätt tidigt för att vara jag.
Sen söndan vart det jobba och igår var jag, Sofie och Mats på Stark och träna, Boxningspass. As jävla kul var de. Har bytt till mej så jag kan träna på torsdag åxå=)
Idag blir de jobba å innan de ta reda på lite rentvätt.

Virre på märtas

Imorgon är man ledig å de längtas, Har även en lunchdejt då=) Veronica Berg<3 Gumman vi får inte skiljas åt igen!


Kommentarer
Postat av: veronica

trevligt var det :) skulle haft lite mer tid bara. aldrig att vi får!!! <3

2010-01-27 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0