Duktig flicka!

Ja duktigare ändå vart jag igår. Blev även träning på gymmet åxå. Låg i soffan, kolla på "Rederiet" och höll näsrtan på att somna när mamma kom in å fråga om vi skulle träna. Självklart sa jsg å studsa upp. Men jädrar va trött jag va. Kände mej så slö. Ansträngde mej inte så mycke å hade låga vikter men jag träna iaf. Troligvis ska vi iväg å träna idag å=) Kanojners de. Så skönt att jag slutar kl 2 idag. Då blir de hem, vila en stund kanske som de känns nu iaf=P sen träning och sen hjälpa mamma.Just nu längtar jag som fan till helgen. VEt inte alls vad jag ska göra mej vill vila ut. Funderar på dra till Hennan. Inte alls omöjligt. Vet inte vad jag ska göra i Ljusdal. Sitta ensam medans alla festar. Ingen höjdare. Kan ju försöka tjata på mamma att hon ska göra langos=P Så länge sen vi åt de nu å de är ju så jävla gott. Rätt fult egentligen hur vi börja äta de. När Emil va liten så sa att langos vääldigt mycke, ingen visste va de va men sen nån gång så kom systranra våra med ett recept. Langos va tydligen en maträtt som va as god. Hur han had de orde har jag ingen aning av.

Ny på mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0